فرهان دیزل

تهران، اسلامشهر، میدان نماز، به سمت چهاردانگه، 200 مترپایین تر، ساختمان فرهان دیزل

دایون وی ۹ | کپی برابر اصل اف هاش 500 معرفی شد!

دایون وی ۹ | کپی برابر اصل اف هاش 500 معرفی شد!

فهرست محتوا

دایون V9 یک کشنده چینی است که قدرت موتور آن 550 اسب بخار است و به همین دلیل در ایران دایون 550 اسب بخاری نیز نامیده میشود. معمولا شرکت های چینی از کامیون های اروپایی و آمریکایی برای طراحی محصولات خود الگو میگیرند و در مورد کشنده دایون V9 نیز همین عملکرد با دقت بیشتری تکرار شده است. کابین کشنده دایون V9 دقیقا شبیه به کشنده معروف ولوو FH500 است.

دایون V9

شرکت ولوو تراکس کمی از سهام شرکت چینی دایون را در اختیار دارد و به همین دلیل این شرکت از طراحی کشنده های جدید ولوو برای طراحی و تولید کشنده های خود استفاده میکند.

کشنده دایون V9

مشخصات فنی کشنده دایون وی 9

  • قدرت موتور 550 اسب بخار
  • گشتاور 2550 نیوتون متر
  • موتور 13.5 لیتر 6 سیلندر
  • گیربکس فست ۱۶ سرعته تمام اتوماتیک
  • دارای دو باک مجموعا 1100 لیتری
  • تولید و مونتاژ توسط شرکت آریا اورست
  • طراحی کابین مشابه ولوو اف هاش 500
  • طراحی ظاهری تقریبا مشابه ولوو

کشنده چینی دایون V9

رقبای کشنده دایون V9 چیست؟

اکثر کشنده های چینی بازار دارای 500 اسب بخار به بالا قدرت دارند. از جمله کشنده های هانوان محصول شرکت کامل دیزل، بایک ایکس 9 از بهمن دیزل و دیگر کشنده ها میتوانند رقیب دایون وی 9 باشند.

کابین وی 9 دایون

کشنده وی 9 دایون

کشنده وی 9 دایون هنوز وارد بازار ایران نشده است و انتظار میرود در سال 1403 وارد بازار شود. این کشنده توسط شرکت آریا اورست مونتاژ و تولید خواهد شد. قیمت کشنده دایون V9 طبق انتظارات حدود 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

8 نظر

  • خدایا کجای نزار با آرزوی یک دیما به گور برم خدایا شاید بعد از
    پنجاه سال التماس دعاکردن.وکار کردن دیگه صدام را بشنوی تا
    کی شرمنده زنم باشم خودت می‌دونی مریضه به خودت قسم
    روم نمیشه تو صورتش نگاه کنم یه دیما بدم شبانه روزم را یکی
    میکنم تا حدی از شرمندگی.زنم در بیام به کرامت قسم ببار
    کمکم کن پنجاه سالمه 40سال با حسرت گذشت دیدی برا نون زن
    وبچم حتی کثافت مریض پاک کردم اما نشد به حرمت مادر به
    حرمت بزرگی اسمت کمکم.کن

    • زندگی برای خانواده های درگیر کار ماشین و جاده
      سخته…بخصوص که وضعیت بار خیلی مناسب
      نیست ، این ها رو کاملآ درک میکنم چون همسرم
      شغلشون متاسفانه راننده ترانزیتی هستن و
      روزایی که خودم سرپرست خونه میشم بلاجبار
      خیلی از روزایی که ایشون با ما ها هستن متاسفانه
      بیشتره…اما نوشتید در آرزوی دیما!… یعنی شما با
      کار کردن با یک بنز ده تن شریکی ، یا کشنده
      اینترناش شریکی یا ماک مترو قسطی و بدون
      شریک یا یک اسکانیا پلاک گرجستانی نمی‌تونید از
      خجالت همسرتون و بچه هاتون کمی در بیایید؟!…
      فقط دیما؟؟؟!…

  • خدا به اول دستتچ بندهای مخلص.ترا .نیازمندتر را بگیر صدقه
    سر اونا دست منم بگیر خدا یا شکرت

  • خدا به اول دست بندهای مخلص.ترا .نیازمندتر را بگیر صدقه سر
    اونا دست منم بگیر خدا یا شکرت

  • خداوندا حق مردان ایرانی این نیست تو به داد دل این مردان
    برس که شرمنده زن و بچه نباشن
    به امید روزی که کمر دلار بشکنه و ببینیم در این مملکت ارزانی
    حاصل میشود. دیگه تا کی حقوق ریالی و مخارج دلاری
    اللهم عجل لولیک الفرج
    امیدوارم تو این اوضاع همه چی به خوبی پیش بره و ایران به
    خیلی چیز ها دست پیدا کنه تا ببینیم وضعیت مردم به کجا
    میرسد.

    امان از نجابت و صبوری و وفاداری ملت ایران
    که تا پای جان برای ایران تحمل میکنند
    ولی هیچ کس از مسئولین شرمندگی و و شکستن قلب پدری را
    در مقابل خانواده نمیبینند.

    به امید ایرانی قهرمان

  • ببخشید شما بر عکس گفتید،شرکت ولوو تراکس سهام دایون
    رو نداره،شرکت دایون هست که بخشی از سهام ولوو تراکس
    رو خریداری کرده.درکل بنظرم باقیمت خیلی بالای کشنده های
    اروپایی و نبود خدمات پس از فروش در سطح مطلوب و
    ناسازگاری کشنده های نسل جدید اروپا با گازوییل ایران،خرید
    کشنده چینی خصوصا مارک هایی چون فاو و دایون برای راننده
    در کل به صرفه تر باشه مخصوصا حالاکه سطح درآمد باربری
    افت کرده هرچقدرکمترسرمایه برای خریدکشنده صرف بشه
    بهتره بخصوص با رویه ای که بخاطر افزایش واردات کشنده
    ایجادشد یعنی جلوگیری از رشدقیمت کشنده و کامیون و حتی
    گاها کاهش قیمتها موجب شده دیگه کامیون از حالت کالای
    سرمایه ای خارج شده و به سمت اصالت خودش که کالایی
    مصرفی هست و پس از چندسال بایدتعویض بشه نزدیک تر
    شده.به امیدسلامتی و درآمد بیشتر برای تمام رانندگان زحمت
    کش ایران.

  • وقتی افغانستان بغل گوشمون یه کشنده اروپایی روسروته میشه
    یک میلیارد حتی کمتر خریداری کرد من موندم چرادرکشورخودمون
    قیمتها اینقد نجومی همون کشنده که درکشورافغانستان هست
    وباید درایران چندمیلیارد پول بدی اونم فقط کله کشنده رو .تاکی
    حسرت خدایا.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید